Sztuczna inteligencja w sieci: Wpływ algorytmów na naszą codzienną komunikację.

Od zawsze jest wiadome, iż prowadzenie swojego biznesu bywa kwestią trudną. Naturalne jest, że przynosi on pewne zyski, niemniej jednak potrzeba wiele zachodu, aby zdobyć dobrych konsumentów. Każdy biznesmen jak najbardziej zdaje sobie sprawę z tego, iż podstawą jest jak najlepsza reklama – polecamy ANCHOR. Zależnie od tematu, jakim się zajmujemy, może to być ogłoszenie w gazetach lub na ekranach telewizorów. Liczni reklamują się jedynie w sieci WWW. Pozostali oczekują tylko na dobre słowo rozgłaszane przez stałych klientów. Generalnie żaden przypadkowy klient się o danej firmie nie dowie, jeśli nie zainwestujemy w reklamy. Czasami nie mamy pojęcia o tym, że niewinne pogłoski bywają reklamą, a więc konkretną wiadomością o naszej działalności. Bywa też tak, że nawet obraźliwy artykuł w prasie opowiadający o nas jest nieplanowaną reklamą mimo informacji w nim napisanych. Prawdziwe więc jest stwierdzenie, że trzeba zadbać, ażeby po prostu o nas było głośno – nieważne czy z porządnej strony czy z gorszej strony. Za każdym razem będzie to pewna reklama.

1. Dowiedz się teraz

2. Sprawdź teraz

3. Kontynuuj

4. Dowiedz się teraz

Cyfrowa etykieta: Jak zachowywać się w sieci i unikać konfliktów online.


Zmieniający się Kr

Bankowość Online vs. Tradycyjna: Zalety i Wady Oba Podejścia Ludzie przeżywają ...

Wrzesień w Technolo

Jesienne Inspiracje: Piękno Września w Krajobrazie Duża grupa dorosłych mogłoby się ...

Moda dla seniorów w

Męska moda w Polsce: trendy i wyzwania. Jest nam dosyć popularny ...

Cyberbezpieczeństwo

Bankowość a prywatność klienta - jakie są granice? Fach dentysty łączy ...

Odbudowa zabytków i

Zagospodarowanie przestrzeni podziemnych w miastach. Asenizacja znana jest nam wszystkim - ...